داپ ینی لونت

Dap Yeni Levent

مجموعه مسکونی داپ ینی لونت
در سال های اخیر برند ساختمان سازی داپ از جمله برترین سازندگانی بوده که با پروژه های مسکونی مطرح خود توانسته تا توجهات بسیار زیادی را به خود اختصاص دهد و با توجه به سابقه درخشانی که از گذشته درون کارنامه خود دارد اعتماد سرمایه گذاران داخلی و خارجی را در این‌حوزه به خود معطوف نماید.

داپ از سال ۲۰۲۱ شیوه ای متفاوت را در پیش گرفته و پروژه های ساختمانی را در دست ساخت دارد که به نسبت پروژه های قبلی این شرکت بسیار متفاوت است هم به لحاظ لوکیشن و هم از لحاظ سازه داپ را در دوره ای جدید نمایان نموده است.

پروژه جدید سوپر لاکچری این شرکت با نام داپ ینی لونت را بدون شک باید از شاهکارهای ساختمانی این شرکت دانست که در لوکیشنی بسیار عالی با دسترسی فوق العاده آماده ساخت گریده ، از جمله موارد قابل اشاره در این پروژه مسکونی که باید به آن اشاره کرد استقبال بینظیر اهالی شهر استانبول و همچنین خارجیان مایل به سرمایه گذاری در شهر استانبول دانست که در مدت زمانی بسیار کوتاه واحدهای بسیاری از این مجموعه را مورد فروش قرار داده اند.

داپ ینی لونت در فضایی بسیار بزرگ درست در کنار اتوبان E80 در مقابل برج های اسکای لند استانبول قرار دارد که امور مربوط به ساخت آن هم اکنون که در حال نگارش این مقاله میباشیم آماده ساخت گردیده و تا پایان و تکمیل پروژه زمانی در حدود ۳ سال تخمین زده شده است.

این مجموعه مسکونی که با کانسپتی خانوادگی آماده ساخت شده دارای فضای سبز بسیار بزرگی است که دلخواه سرمایه گذاران داخلی و خارجی بسیاری می باشد ،مجموعه ساختمانی داپ در سال های گذشته استفاده از فضای سبز و کانسپت جنگل را سرلوحه پروژه های خود نموده که دلخواه اکثر خانواده ها نیز می باشد .

مجموعه داپ ینی لونت با توجه به پلن های آماده شده قرار است که تمام امکانات رفاعی و اجتماعی را در سطحی بسیار عالی درون خود داشته باشد و به وسیله آنها از ساکنین خود پذیرایی نماید . البته با تحقیق های انجام شده این مجموعه برآن است که امکانت رفاهی را با بهترین متریال در درجه ای بسیار عالی برای اهالی مجموعه گردآوری نماید.داپ ینی لونت

با توجه به اینکه امور ساخت مجموعه در سال ۲۰۲۲ به تازه گی آغاز شده است اما استقبال بسیار خوبی از آن به عمل آمده و تعداد زیادی از واحد های آن در مدت زمان کوتاهی توسط خریداران داخلی و خارجی مورد فروش قرار گرفته است .داپ ینی لونت
پروژه داپ ینی لونت بناست که در طی ۲ فاز مورد ساخت و فروش قرار گیرد که به مرور زمان نیز فروش واحدهای این مجموعه ادامه خواهد داشت.
اکر به دنبال مجموعه ای لاکچری با دسترسی و لوکیشن بسیار عالی در شهر استانبول می باشید بدون شک این مجموعه خوب با سازنده ای شناخته شده از بهترین گزینه های شما برای انتخاب میباشد.داپ ینی لونت

✅شما می توانید با خرید آپارتمان در این مجموعه مسکونی از شهروندی کشور ترکیه و اخذ پاسپورت این کشور که به صورت کاملا قانونی به شما و خانواده محترمتان ارائه میگردد بهره مند شوید.
.
آپارتمان های این شهرک مسکونی از ۱ خواب استارت می شود و با تغییر متراژ ، اتاق های آنان اضافه می شود و تا ۵ خواب نیز در این رزیدانس موجود می باشد.
.
در جدول ذیل لیست قیمت آپارتمان های این شهرک مسکونی به همراه اتاق و متراژهای مختلف را می توانید مشاهده نمایید.داپ ینی لونت

✅جهت دریافت اطلاعات بیشتر درباره این رزیدانس و سایر شهرک های مسکونی در تمام مناطق استانبول با کارشناسان ما از طریق تماس رایگان واتس آپ تماس حاصل فرمایید.

قیمت آپارتمان های داپ ینی لونت استانبول

جهت اطلاع از قیمت به روز شده تماس حاصل فرمایید

قیمت متراژNET متراژBRUT اتاق
۱۰۸ ۱۱۷ ۱+۱
۱۳۰ ۱۹۰ ۲+۱
۱۹۰ ۲۲۰ ۳+۱
۲۸۰ ۳۰۰ ۴+۱

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *