باغچه شهیر کجاست؟

باغچه شهیر کجاست؟

باغچه شهیر کجاست؟باغچه شهیر کجاست؟
همزمان با افزایش تعداد مهاجرت به کشور ترکیه و شهر زیبای استانبول سوالات متعددی از طرف ایرانیان برای پرسش و پاسخ در ارتباط با محلات استانبول می شود لذا در این مقاله نیز بر اساس رسالت اطلاع رسانی به هموطنان گرامی به توضیحات کاملی در ارتباط با منطقه باغچه شهیر استانبول پرداخته ایم.

باغچه شهیر استانبول از مناطق شمال غربی کلانشهر استانبول است که در دو منطقه باشاک شهیر و اسنیورت استانبول جای گرفته است و با توجه به شرایط رو به رشد خود در سال های اخیر نگاه تعداد زیادی از ایرانیان را به خود معطوف نموده است.

باغچه شهیر کجاست؟

محله باهچه شهیر استانبول از مناطق تازه ساخت و تقریبا نوساز استانبول است که با سازه های ساختمانی بسیار زیبا از ویلایی تا آپارتمانی توجهات بسیاری را به خود جلب نموده است .
این محله که در شمال منطقه اسنیورت قرار گرفته است دارای ناحیه ای ویلایی نشین است که داخل خود بسیاری از ویلاهای درجه یک استانبول را قرارداده که به لحاظ قیمتی از سایر ویلاهای حومه خود مانند مناطقی چون بیوک چکمجه دارای بازه قیمتی بالاتری می باشد ، این محله ویلایی به محله انگلیسی نشین معروف شده است که با خیابان های منظم و سرسبز خود دلربایی می کند.

در بخش دیگر منطقه باغچه شهیر پروژه های ساختمانی بسیاری قرار گرفته که با انبوه سازی های صورت گرفته در برخی از شهرک های این منطقه قیمت آپارتمان برای خرید بسیار مناسب ارزیابی گردیده است.
از طرفی باغچه شهیر استانبول دارای تنوع قیمتی بسیار متنوعی است که برای انتخاب واحدهای مسکونی برای خریداران مناسب می باشد و از لحاظ انتخاب دست خریداری به شدت باز می باشد.

باغچه شهیر کجاست؟

همان طور که گفته شد به علت قرارگیری این محله در دو منطقه باشاک شهیر و اسنیورت عده ای این محله را منطقه ای مستقل میدانستند که امری است اشتباه پروژه های شناخته شده ای چون کوزا پارک که از نظر ایرانیان داخل منطقه باهچه شهیر می باشد در منطقه اسنیورت قرار گرفته و ضلع شرقی این‌محله داخل منطقه باشاک شهیر می باشد.باغچه شهیر کجاست؟

همواره سوالی که در رابطه با باهچه شهیر استانبول مطرح می شود فاصله این کلانشهر با مرکز و یا مناطق مرکزی استانبول می باشد که از معایب این محله برای ساکنین بدون خودرو می باشد زیرا این محله دارای دسترسی حمل و نقل عمومی گسترده ای نیست و هر یک ساعت یک اتوبوس به سمت میدان تکسیم عبور مینمایند.

پس اگر رفت و آمد و فاصله تا تکسیم و یا شیشلی و یا مناطق نامداری مانند بشیکتاش یا ساریر برای شما اهمیت دارد و صاحب خودرو نیز نمی باشید اسکان در این محله کار را برای شما بسیار سخت مینماید چون چیزی در حدود ۵۰ کیلومتر فاصله باهچه شهیر تا مرکز استانبول می باشد.باغچه شهیر کجاست؟

البته و طی صحبت های انجام شده توسط شهرداری استانبول این محله در آینده بسیار نزدیک دارای خطوط مترو و سرویس های متنوع حمل و نقل عمومی خواهد شد.

به طور کلی علت ارزان بودن پروژه های مسکونی در مناطقی مانند باهچه شهیر و اسنیورت از طرف اروپایی برای اجاره یا خرید ملک فاصله این مناطق تا مرکز شهر استانبول می باشد .باغچه شهیر کجاست؟

شما می توانید از طریق لمس دکمه واتساپ در انتهای این مقاله اقدام به پرسش سوالات خود درباره خرید و یا اجاره ملک در استانبول نمایید.

یوتیوب

 

پخش از طریق یوتیوب


.

موقعیت مکانی و دسترسی باغچه شهیر روی نقشه گوگل

اشتراک گذاری مطلب:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

دسته بندی ها

آخرین ملک ها