قیمت خانه منطقه شیشلی

بهترین پروژه های مسکونی در شیشلی

جهت اطلاع از قیمت به روز شده تماس حاصل فرمایید

caret-down caret-up caret-left caret-right
Sinpaş Queen Bomonti sisli Bomonti

خرید خانه در شیشلی استانبول

رزیدانس مسکونی سینپاش کوئین 

اگر به دنبال برجی مجلل و شیک با تمام امکانات در منطقه شیشلی استانبول در قلب تجاری استانبول می باشید بدون شک اصلی ترین گزینه برای شما برج مشهور سینپاش کوئین استانبول است .
Torun Center sisli Fulya

خرید خانه در شیشلی استانبول

رزیدانس تورون سنتر 

از برج های معروف شیشلی استانبول که از نمادهای معروف این منطقه نیز محسوب می شود باید به برج مسکونی تورون سنتر اشاره کرد که برج های مسکونی خوب شیشلی نیز محسوب می شود .

خرید خانه در شیشلی استانبول

رزیدانس ترامپ تاور 

اگر به دنبال سازه ای خوب و مدرن و شیک در یکی از بهترین مناطق استانبول با دسترسی عالی می باشید احتمالا ترامپ تاور استانبول بتواند از بهترین گزینه ها برای جلب رضایت شما در شهر استانبول ترکیه باشد.
Anthill Residence sisli Bomonti

خرید خانه در شیشلی استانبول

رزیدانس آنتهیل بومونتی 

اگر با منطقه شیشلی استانبول حتی کمی آشنایی داشته باشیم حتما میدانیم که برج مسکونی آنتهیل بومونتی از رزیداتس های معروف و شناخته شده در منطقه شیشلی استانبول است که در نزد ایرانیان نیز
Divan Residence sisli Bomonti

خرید خانه در شیشلی استانبول

رزیدانس دیوان 

از رزیدانس دیوان در منطقه شیشلی در محله بومونتی می توان به عنوان یکی از رزیدانس های خوب در شیشلی اشاره نمود که در رقابت با سایر برج های منطقه نیز به خوبی عمل نموده و در سال های
Quasar İstanbul Mecidiyeköy

قیمت خانه در منطقه شیشلی استانبولبرج های مسکونی کوآسار

از معروف ترین برج های مسکونی در منطقه شیشلی استانبول که از لاکچری ترین های شیشلی نیز محسوب می شود باید از برج معروف کوآسار در این منطقه نام

ادامه مطلب…

Elit Residence sisli 19 Mayıs

قیمت خانه منطقه شیشلی

رزیدانس الیت 

الیت از رزیدانس های قدیمی و مطرح در قلب منطقه شیشلی درست در خیابان معروف ۱۹ مایس با دسترسی بسیار عالی از منطقه قرار دارد که همواره برای خرید خانه در منطقه شیشلی مورد توجه بوده
SELENİUM 34 ACIBADEM VE BAU FULYA

قیمت خانه منطقه شیشلی

رزیدانس مسکونی سلنیوم۳۴

برند معروف سلنیوم که در اکثر مناطق لوکس و معروف استانبول دارای برج های مسکونی فراوانی می باشد  از بهترین گزینه های خرید خانه در شیشلی استانبول

ادامه مطلب…

Polat Tower Taksi sisli Gayrettepe

قیمت خانه منطقه شیشلی

رزیدانس پولات تاور

پولات تاور از رزیدانس های خوب و خوشنام در منطقه شیشلی است که در شرق این منطقه در محله فولیا از بهترین محلات شیشلی در نزدیکی بیمارستان آجیبادم این محله و درست در مجاورت منطقه
Bomonti Tekfen Merkez Mah.

قیمت خانه منطقه شیشلی

رزیدانس مسکونی بومونتی تِک فن

مجموعه مسکونی بومونتی تک فن از جمله رزیدانس های معروف منطقه شیشلی استانبول است که در سال های اخیر و با اخذ پاسپورت ترکیه با مبلغ ۲۵۰ هزار دلار

ادامه مطلب…

Elysium Fantastic sisli Cumhuriyet

قیمت خانه در منطقه شیشلی استانبولرزیدانس الیسیوم فنتستیک

اگر در منطقه شیشلی دنبال خرید خانه با امکانات و مشاعت و البته قیمت مناسب می باشید رزیدانس الیسیوم فنتستیک برای شما یکی از بهترین گزینه هاست که می تواند تمام موارد شمارا بر آورده سازد.
Middleist Sitesi sisli Kaptan Paşa
رزیدانس میدل ایست
رزیدانس میدل ایست

رزیدانس میدل ایست

از شهرک های مسکونی با اصالت و جا افتاده در منطقه شیشلی در محله کاپتان پاشا این منطقه باید به این رزیدانس اشاره نمود که دارای تمام امکانات رفاهی برای ساکنین خود می باشد.
Nef Şişli 25 Gülbahar

قیمت خانه منطقه شیشلی

رزیدانس مسکونی نِف۲۵

مجموعه هلدینگ ساختمانی نف که از سازندهای برند ساختمانی در شهر استانبول است خرید خانه در شیشلی استانبول شهر نیز دارای انشاعات بسیاری می باشد

ادامه مطلب….

sisli plaza 19 Mayıs Mh

قیمت خانه منطقه شیشلی

رزیدانس مسکونی شیشلی پلازا

برج زیبای شیشلی پلازا استانبول از زیباترین برج های مرکز استانبول است که در منطقه شیشلی این شهر خودنمایی میکند و از نمادهای منطقه شیشلی استانبول محسوب

ادامه مطلب…

bomonti residence by rotana bomonti
قیمت خانه منطقه شیشلی
 

بومونتی رزیدانس بای روتانا

اگر به دنبال مجموعه ای لوکس با تمام امکانات در قلب شهر استانبول می باشید این فرصت را از دست ندهید و هم اکنون یکی از واحدهای دلخواه خود را در این مجموعه سطح بالا مورد خرید قرار دهید.

ادامه مطلب….

Nişantaşı Koru Teşvikiye

مجموعه مسکونی کرو نیشان تاشی استانبولکرو نیشان تاشی استانبول

مجموعه کرو نیشان تاشی استانبول فراتر از یک رزیدانس مسکونی است و با اقداماتی که برای ساخت آن در نظر گرفته شده است به سرعت به یکی از لوکس تربن

ادامه مطلب…

قیمت خانه منطقه شیشلی

قیمت خانه منطقه شیشلی

قیمت خانه منطقه شیشلی

قیمت خانه منطقه شیشلی

خرید خانه در شیشلی استانبول

خرید خانه در شیشلی استانبول

موقعیت مکانی و دسترسی منطقه شیشلی روی نقشه گوگل

پخش از طریق یوتیوب

 

یوتیوب


.

.

.

بررسی منطقه شیشلی برای خرید خانه

رزیدانس مسکونی سینپاش کوئین منطقه شیشلی استانبول را بدون شک باید از مهمترین و معروف ترین مناطق استانبول در قلب این شهر دانست که از جهات بسیاری به عنوان یکی از اصلی ترین مناطق استانبول از گذشته تا به کنون محسوب می شود و دارای طرفداران داخلی و خارجی بسیار زیادی برای خود می باشد.
شیشلی استانبول دارای لوکیشن بسیار خوب و عالی و البته مهم در بین سایر مناطق استانبول است که توجهات بسیار زیادی را همواره به خود معطوف نموده است.
ساختار با اصالت و قرارگیری اماکن مهم استانبول و برج های لاکچری در این منطقه باعث محبوبیت چندبرابر این منطقه از کلانشهر استانبول گردیده است.
منطقه شیشلی استانبول بدون شک از گزینه های اصلی خرید ملک در استانبول برای افراد متمول و سطح بالا است که در سال های گذشته نیز خرید ملک توسط آنان رشد چشم گیری داشته است.
در این مقاله به مواردی که باعث شده تا شیشلی از جایگاه بسیار عالی برای خرید ملک توسط خارجیان برخوردار باشد را به طور کامل بررسی خواهیم نمود.

 

رزیدانس تورون سنترچرا شیشلی؟؟
در بین بسیاری از متقاضیان خرید خانه در استانبول همواره این سوال پدید می آید که چه عواملی باعث شده تا شیشلی استانبول به یکی از مناطق مهم استانبول برای خرید خانه توسط خارجیان باشد که به علل آن خواهیم پرداخت.
شیشلی از لحاظ استراتژیک‌ در موقعیتی عالی از استانبول قرار دارد ،تاریخ و اصالت این منطقه قدیمی استانبول باعث شده تا بسیاری از شرکت ها و هلدینگ های برتر داخلی و خارجی این منطقه را برای افتتاح کسب و کار خود انتخاب نمایند ،همچنین برج های مطرح تجاری و مسکونی این منطقه از استانبول به اعتبار شیشلی چندین برابر افزوده است.
از گذشته افراد سطح بالا و تحصیلکرده در منطقه شیشلی استانبول مشغول زندگی بوده اند که خود از عوامل محبوبیت این‌ منطقه برای زندگی برای خارجیان به شمار میرود.
پس دریافتیم که در سوال چرا شیشلی به طورکلی چند عامل برای خرید خانه و اسکان در این منطقه بسیار موثر که مهمترین آنها اصالت و برج های مدرن و معروفیت برای زندگی افراد متمول
می باشد.

رزیدانس ترامپ تاور کدام مناطق شیشلی برای خرید خانه بهتر است؟
منطقه شیشلی به طور کلی دارای ساختاری تاریخی است که از گذشته تا کنون بسیاری از آثار تاریخی مشهور در آن حفظ و نگهداری گردیده است که در کل منطقه پخش شده و در نقاط مختلف به چشم میخورد .اما در کنار آن محلاتی مانند فولیا و ۱۹ مایس و حوالی خیابان معروف بیوک دره در همسایگی بشیکتاش از نقاط برجسته شیشلی برای خرید خانه محسوب می شوند البته برج های مسکونی در منطقه بومونتی را نیز نباید از این گزینه فراموش کرد .
دسترسی تمام مناطق شیشلی تقریبا عالی ارزیابی گردیده و به راحتی به مناطق همسایه و خطوط حمل و نقل عمومی عالی می باشد.

با لمس لینک زیر میتوانید بهترین شهرک های مسکونی در منطقه شیشلی را مشاهده کرده و برای راهنمایی بیشتر با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

رزیدانس آنتهیل بومونتی شیشلی از لحاظ امکانات چگونه است؟
شیشلی بدون شک از مناطق استانبول است که تمام امکانات رفاهی و اجتماعی و همچنین فرهنگی و ورزشی را در سطحی عالی درون خود جای داده است و در بین اهالی و ساکنین توانسته رضایت کافی را بدست آورد.
در این منطقه از استانبول هیچ گونه نگرانی برای خدمات از هر دسته ای وجود نخواهد داشت و به طور کلی تمام آن ها با کیفیتی خوب و عالی مشغول خدمت رسانی می باشند.
مراکز فرهنگی بسیاری در کنار سالن های کنسرت استانبول در منطقه شیشلی قرار گرفته اند همچنین باشگاه های ورزشی نیز در این منطقه حضور پررنگ و چشمگیری را دارا می باشند.

 

رزیدانس دیوانچه طبقه ای از مردم در شیشلی ساکنند؟
همانطور که در مطالب فوق نیز به آن اشاره کرده ایم شیشلی دارای جایگاه مطلوبی در بین تمام مناطق استانبول برخوردار است و اکثریت منطقه را افراد سطح بالا تشکیل داده و مشغول زندگی می باشند.مناطقی از شیشلی که قلب تجاری استانبول نیز محسوب می شوند محلی برای اعتلای رشد اقتصادی شیشلی به شمار میرود که از گذشته نیز برای این‌ منطقه مهم و حیاتی بر شمرده شده است.
از جمله این اماکن باید به بازار عثمان بی و نیشان تاشی در منطقه شیشلی اشاره کرد که قلب تجاری شیشلی را درون خود جای داده اند.
در خیابان بیوک دره که مدرن ترین خیابان استانبول می باشد نیز برج های مدرن و لوکس خودنمایی مینماید که جایگاه ثروتمندان از تمام نقاط دنیا در این منطقه از استانبول می باشد.

 

هزینه زندگی در شیشلی؟

بدون شک شیشلی استانبول را باید از گران ترین و لوکس ترین مناطق استانبول دانست ،قرارگیری قشری خاص در این منطقه از استانبول باعث شده تا هزینه زندگی در این منطقه بالا باشد و همین امر باعث شده تا از هر قشری نتواند که در این منطقه مشغول زندگی باشد .
قیمت مسکن در شیشلی از سایر مناطق استانبول بسیار بالاتر بوده البته در برج های لوکس این‌منطقه در گاهی از اوقات ارقام نجومی برای فروش آپارتمان اعلام میگردد.
بر اساس مخاطبی که در شیشلی خواهان زندگی است و قیمت مسکن در این منطقه از استانبول بدون شک شیشلی را باید از نقاط گران استانبول دانست.
[22:09, 9/19/2020] A F:

شیشلی کجاست؟

شیشلی
شیشلی استانبول

منطقه شیشلی استانبول  یکی از مناطق اروپایی شهر استانبول است که دارای ۲۵ محله می باشد و از شرق با منطقه بشیکتاش از شمال و غرب با منطقه کایتحانه و از حنوب با منطقه بی اوغلو همسایه است.

منطقه شیشلی استانبول یکی از مناطق قدیمی و شناخته شده مهم در شهر استانبول است که در قلب این شهر جای دارد.منطقه شیشلی با وجود نداشتن ساحل اما بسیاری از آثار تاریخی ، مشاغل خاص ، مراکز تجاری  مدرن و بسیاری از مراکز فرهنگی و هنری را در خود جای داده است.

شیشلی استانبول
شیشلی استانبول

منطقه تاریخی شیشلی در دهه ۱۹۲۰ میلادی دست خوش تغییراتی دراطراف محله های مهمی چون حاربیه پانگالتی ، کورتولوش ، عثمان بی ونیشانتاشی گردید که خانه ها و باغ ها و عمارت های این مناطق به تدریج به ساختمان ها و آپارتمان ها تبدیل شدند.

استفاده گسترده از آپارتمان ها باعث شد تا جاده های قدیمی به خیابان های بسیار برجسته تبدیل شوند.در دهه های ۱۹۲۰  و ۱۹۳۰ منطقه شیشلی استانبول و اطراف آن به منطقی محبوب تبدیل شدند که افراد ثروتمند  را برای سکونت در این آپارتمان  ها به سمت خود جذب کردند.

 

نمایی از شیشلی استانبول
نمایی از شیشلی استانبول

در سال های ۱۹۷۰میلادی جمعیت منطقه شیشلی از یک چهارم میلیون نفر فراتر رفته بود که باعث شد مغازه ها  و مراکز خرید از مناطق اطراف میدان تکسیم به محله های منطقه شیشلی ،عثمان بی، نیشانتاشی و حاربیه نقل مکان کنند.

به همین دلیل آپارتمان هایی که در این خیابان ها واقع شده بودند؛ پس از انتقال مراکز خرید به این مناطق؛ تبدیل به اقامتگاههایی شدند که یا اجاره داده میشدند یا فروخته شده  و به عنوان محل کار مورد استفاده قرار میگرفتند.

 

نمایی از شیشلی استانبول
نمایی از شیشلی استانبول

در سال های ۱۹۷۰میلادی جمعیت منطقه شیشلی از یک چهارم میلیون نفر فراتر رفته بود که باعث شد مغازه ها  و مراکز خرید از مناطق اطراف میدان تکسیم به محله های منطقه شیشلی ،عثمان بی، نیشانتاشی و حاربیه نقل مکان کنند.

به همین دلیل آپارتمان هایی که در این خیابان ها واقع شده بودند؛ پس از انتقال مراکز خرید به این مناطق؛ تبدیل به اقامتگاههایی شدند که یا اجاره داده میشدند یا فروخته شده  و به عنوان محل کار مورد استفاده قرار میگرفتند.

 

نمایی از خیابان روملی شیشلی
نمایی از خیابان روملی شیشلی

در دهه ۱۹۸۰ خیابان های Rumeli Cd و عثمان  بی و نیشانتاشی به محبوبترین مراکز خرید در استانبول تبدیل شدند.

منطقع شیشلی استانبول در سالهای ۱۹۹۰ تا سال ۲۰۰۰دستخوش تغییرات مهم گردید و ساختمان های ساخته شده برای اهداف تجاری  همچنان در حال تغییرات است.

یکی از معروف ترین خیابان های این منطقه به نام بیوک دره Büyükdere میباشد که از شیشلی آغاز شده و تا منطقه ماسلاک نیز ادامه دارد و به عنوان یکی از خیابان های مطرح این منطقه شناخته میشود که ظاهری مانند خیابان های نیویورک و توکیو دارد واز نقش مهمی در اقتصاد کشور ترکیه برخوردار می باشد.

 

دانشگاه مارامارا شیشلی
دانشگاه مارامارا شیشلی

آموزش

منطقه شیشلی از نظر  وجود موسسات آموزشی بسیار پر بار است.در این منطقه ۱۴ موسسه  پیش دبستانی ؛۳۶ مدرسه ابتدایی و ۲۹ مدرسه متوسطه وجود دارد.دبیرستان نیشانتاشی و دبیرستان فرانسوی از سایر موسسات تاسیس شده در این منطقه میباشد.

همچنین دانشگاه های  مارامارا ؛ استانبول بیلگی ؛بیکنت باغچه شهیر  ؛خلیج ؛ نیشانتاشی نیز در این منطقه به فعالیت مشغولند.

در منطقه شیشلی ۲ بیمارستان دولتی و ۱۸  بیمارستان خصوصی ۲۰۱ داروخانه ؛۳ خانه سالمندان دایر است.

 

استادیوم علی سامی
استادیوم علی سامی

در زمینه ورزش نیزکلوپ های ورزشی زیادی در منطقه شیشلی فعال میباشد و از معروفترین باشگاه های این منطقه میتوان  Feriköy را نام برد.

همچنین تیم فوتبال گالاتاسرای ترکیه  قبل از ساخت استادیوم فوتبال خود که اکنون  ترک تلکام آرنا می باشد؛بازی های خانگی خود را در منطقه شیشلی  و در استادیوم علی سام در منطقه مجیدیه کوی شیشلی برگزار میکرد که از سال ۲۰۱۱به استادیوم جدید در منطقه ساریر انتقال پیدا کرد.

 

سالن حاربیه جمیل شیشلی
سالن حاربیه جمیل شیشلی

منطقه شیشلی از نظر فرهنگی منطقه ای پربار است.این منطقه دارای سینماها و تئاترهای زیادی است که این منطقه را به اصلی ترین مرکز فرهنگی استانبول تبدیل کرده است که مهم ترین آنها :سالن تئاتر در هوای  آزاد حاربیه ؛سالن کنسرت جمال رشیت ری مرکز همایش ها و نمایشگاههای لطفی کردار اشاره نمود.

در منطقه فرهنگی شیشلی موزه ها مشغول به فعالیت اند و حیات هنری این شهر را زنده نگه میدارند از آن جمله :موزه نظامی آتاتورک  و موزه وابسته به ستاد کل تاریخ نظامی  و مطالعات استراتژیک.

مسجد مشهور تشویکیه
مسجد مشهورتشویکیه

در این منطقه از استانبول ۳۳ مسجد ۱۷ کلیسا و ۲ کنیسه وجود دارد.مسجد مشهورتشویکیه  Teşvikiye Camii در منطقه شیشلی واقع است. همچنین املاک وسیع کلیسای کاتولیک گرجستان در این منطقه قرار دارد.

نمایی از خیابان معروف بیوک دره
نمایی از خیابان معروف بیوک دره

حمل و نقل

از پل های معروف شهر استانبول ؛پل ۱۵ ژوییه یا شهیدان است که در نزدیکی منطقه شیشلی قرار دارد که از اتوبان E5 از آن عبور میکند.

نزدیکترین ایستگاه متروباس در این بزرگراه ایستگاه مجیدیه کوی در منطقه شیشلی است.

همچنین خیابان معروف بیوک دره از مسجد شیشلی آغاز و تا محله ساریر در شمال استانبول ادامه پیدا میکند که دو بزرگراه معروف  E5و E80 را قطع میکند و به یکی از شریان های اصلی حمل و نقل منطقه تبدیل میشود.

 

ایستگاه مترو شیشلی
ایستگاه مترو شیشلی

از دیگر موارد حمل ونقل منطقه شیشلی میتوان به افتتاح تونل دولما باغچه به بومونتی اشاره کرد.این تونل با طول ۴/۲ کیلومتری از منطقه بشیکتاش در کنار استادیوم آغاز شده و قسمت اول پروژه در محله بومونتی پایان میابد.

بخش عمده ای از خط متروm2 از مناطق شیشلی در ایستگاههای عثمان بی؛ شیشلی ؛ مجیدیه کوی و لونت عبور میکند.

 

شیشلی استانبول
شیشلی استانبول

منطقه شیشلی استانبول یکی از مناطق  شهر استانبول است که با سرعت در حال رشد و تغییر میباشد و به عنوان مهمترین مرکز کسب و کار ترکیه به حیات خود ادامه میدهد.

اگرچه تصور میشود کسانی  که در منطقه شیشلی زندگی میکنند در مناطق  مختلف استانبول کار میکنند اما شیشلی از نظر ارزش افزوده سهم بالایی در استانبول دارد.

کارمندان بخش تجارت و خدمات بیشترین سهم از اشتغال را در این منطقه به خود اختصاص  میدهند.

خیابان عثمان بی شیشلی
خیابان عثمان بی شیشلی

منطقه عثمان بی  شهراستانبول یک مرکز نساجی و پوشاک است که از سال ۱۹۷۰  میلادی توسط شرکت  های بزرگ و کوچک به کار خود رونق میدهد.

این مراکز که به عنوان تجاری و برند خود را به ثبت رسانده اند ؛سالانه به بیش از ۵۰ کشور صادرات پوشاک را انجام میدهند.

خیابان عبدی ایپک چی
خیابان عبدی ایپک چی
جمعیت سال
317.337 2010
320.763 2011
318.217 2012
274.420 2013
272.380 2014
274.017 2015
272.803 2016

تمام مراکز خرید منطقه شیشلی به همراه آدرس

.

اماکن دیدنی و آثار تاریخی شیشلی

.

.

بهترین هتل های منطقه شیشلی

.

.

بهترین رستوران های شیشلی

.

قیمت خانه منطقه شیشلی

قیمت خانه منطقه شیشلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *